Mokslininkai atliko tyrimą, kuriame dalyvavo beveik 350 jaunų vyrų. Tyrėjai nustatė, kad vyrų, kurių motinos nėštumo metu išgerdavo daugiau nei 4,5 taurės alkoholio per savaitę, organizme gaminama trečdaliu mažiau spermos, palyginti su vyrais, kurių motinos nėštumo metu atsisakė alkoholio.
Tyrime dalyvavo 18-21 metų vyrai, kurių motinos dalyvavo platesniame tyrime apie gyvenimo būdą, kai jų laukėsi.
Skaitykite: http://news.penki.lt
